1. Username/profil/avatar/semnătură/conturi:
1.1 Username-ul/Display name-ul trebuie:
-să nu conțină cuvinte jignitoare sau de tentă rasistă;
-să fie diferit de cel al persoanelor din echipa administrativă a forumului;
1.2 Numele nu trebuie să conțină mai mult de 3 caractere de tip: !@#$%^&*()_ , iar numărul de caractere ce alcătuiesc numele, nu trebuie să depășească 26;
- Se pedepsește de la modificarea username-ului/display name-ului fără avertizare în prealabil până la banarea permanentă a contului pe forum.
1.3 Semnăturile/avatarele nu trebuie să conțină:
-imagini pornografice;
-mesaje cu tentă rasistă;
-cuvinte/imagini cu conținut vulgar;
1.4 Este strict interzisă atașarea videoclipurilor cu link direct, fără folosirea BBCode-urilor speciale ( spoiler, etc. );
- Se pedepsește prin modificarea semnăturii/avatarului şi suspendarea userului pe o perioadă de 24 ore.
1.5 Nu se permite înregistrarea pe forum a conturilor de tip clonă( în cazul în care sunt mai multe persoane înregistrate şi folosesc acelaşi PC vă rugăm să anunţaţi echipa pentru a evita banarea conturilor );
- Se pedepsește prin banarea permanentă a conturilor clonă, primul cont fiind suspendat 2 zile pentru fiecare cont făcut în plus.
2. Deschiderea unui nou topic (thread):
2.1 Înainte de a deschide un topic nou, asigurați-vă că ceea ce veți posta se încadrează în categoria potrivită. Folosiți funcția 'Search' pentru a evita crearea mai multor topicuri pe același subiect;
2.2 Titlul topicului deschis trebuie să fie cât mai sugestiv. Este interzisă folosirea titlurilor de tip: 'Problemă urgentă, întrebare, nelămurire';
2.3 Dacă aveți o problemă sau o întrebare, formulați-o cât mai clar posibil, dând toate informațiile pe care deja le aveți. Asta va ajuta userii care vă vor raspunde să înțeleagă mai bine ce anume vreți de la acel topic;
2.4 Nu abuzați de Caps Lock;
- Se pedepsește cu avertizarea userului cu 1-2 warning points, în funcție de gravitatea situației.
3. Limbajul:
3.1 Este strict interzisă folosirea cuvintelor jignitoare , vulgare , cu tentă rasistă sau de natură discriminatorie;
3.2 Nu sunt permise mesajele private ce conțin cuvinte vulgare;
3.3 Limbajul neadecvat reprezintă şi cenzura parţială a cuvintelor vulgare;
- Se pedepsește cu avertizarea userului cu 3-5 warning points, în funcție de gravitatea situației.
4. Reguli de postare:
4.1 *Off-topicul, **post-huntul, ***spam-ul, ****dublu-postul este interzis pe forum;
Noţiuni:
*off-topic = Orice post care nu-și propune decât să devieze de la subiectul topicului, (subiectul topicului este despre fotbal și tu postezi în acel topic că pleci la mare);
**post-hunt = Orice post care nu-și propune decât să adauge un +1, fără să transmită o idee (fie ea on-topic sau off-topic);
***spam-ul = Postarea excesivă a unui număr de mesaje repetate în diverse categorii cu mesaje inutile sau același text;
****dublu-post = Postarea a două sau mai multe mesaje unul după altul. Dacă după postul tău a răspuns cel puțin o persoană, iar tu postezi după el/ea, nu se consideră dublu-post. Dublu postul se permite doar după 24h de la primul mesaj postat pe forum;
4.2 Utilizarea excesivă a culorilor, emoticoanelor, fontsize-ului, caps lock-ului nu este permisă ( acestea pot fi folosite doar pentru scoaterea în evidență a unei idei dintr-o propoziție );
4.3 Voturile pro/contra la propuneri și cereri fără niște argumente sunt interzise;
- Se pedepsește cu avertizarea userului cu 1-2 warning points, în funcție de gravitatea situației.
5. Pirateria (warez):
5.1 Este interzisă deschiderea oricărui subiect despre *piraterie/warez;
Noţiune:
» *Pirateria/warez-ul = instrucţiuni, discuţii sau adrese despre cum rulează un program piratat ( includem şi crack-urile ), cererea sau publicarea de serial number-uri sau crack-uri, cererea sau publicarea de DLC-uri, cererea sau publicarea de trackere ( sursa torrente ), adrese de descărcare a unor aplicaţii cu conţinut asupra căreia nu aveţi drepturi de autor ( cu excepţia adreselor oficiale ce permit şi lansează gratuit soft-ul lansat/creat de ei );
- Se pedepsește prin suspendarea permanentă a contului și ip-ului dvs.
6.Reclama:
6.1 Reclama face referire la prezentarea unui site sau server în scopul de a atrage cât mai mulţi vizitatori sau jucători.
6.2 Reclama intenționată la alte servere/comunități/jocuri de același gen cu cele promovate de DEVILCS sunt strict interzise ( prin intermediul topicurilor/mesajelor postate pe forum, prin mesaje private, la avatar, la semnătură sau în profil );
- Se pedepsește prin suspendarea permanentă a contului și ip-ului dvs.
7. Report-uri:
7.1 Utilizați funcţia 'Report' în cazurile încălcării regulamentului de către un membru ori considerării unei nedreptăţi în caz de sancţionare;
7.2 'Report-ul' nu reprezintă mesajele private trimise către echipa administrativă, nu utilizaţi funcţia 'Report' dacă nu întămpinaţi cu adevarăt o problemă;
7.3 După apăsarea butonului 'Report', specificaţi în caseta respectivă motivul reportului, de obicei acesta fiind urmat de link-ul unde s-a produs încălcarea regulamentului;
- Se pedepsește cu avertizarea userului cu 2 warning points.
8. Regulamente pe secţiune:
8.1 Fiecare secțiune are câte un mic regulament, în acel topic găsiți reguli, modele și cerințele pe care trebuie să le îndepliniți pentru a posta/deschide un topic în secțiunea respectivă;
9. Regulament pentru moderatorii DEVILCS:
9.1 Există un regulament disponibil pentru membrii echipei de moderare în secţiunea privată a acestora;
10. Regulament SLOWHACK:
Orice server care va fi prins ca fura sau ca foloseste plugin-uri de tip slowhack va fi sters din comunitate fara prea multe explicatii.
Regulament Manageri Server.
Regulile sunt urmatoarele :
1. Ownerii serverelor sunt direct raspunzatori pentru actiunile adminilor de pe serverul pe care il administreaza.
2. Ownerii care nu isi asuma raspunderea pentru actiunile adminilor de pe serverul lor vor fi sanctionati
3. In cazul cererilor (de admin SLOT / unban / etc..) doar adminii pot venii cu un raspuns de tipul PRO / CONTRA.
4. Orice alt membru al forumului poate aduce o informatie suplimentara acelei cereri, dar nu are voie sa isi dea cu parerea. Daca utilizatorul nu respecta aceasta regula, va fi sanctionat in cauza.
5. Fiecare post ce contine o parere de tipul PRO / CONTRA trebuie sa aiba alaturi un argument plauzibil. Cei care nu vor respecta aceasta regula vor primi warn.
6. In cazul în care sunteti deranjati pe unul dintre canalele voastre de server publice, va rugam contactati un membru administrativ pentru solutionarea problemei.
7. In cazul in care sunteti deranjati de o singura persoana pe privat, rog sa folositi functia "Add To Block", nu se vor aplica sanctiuni pentru insulte sau injurii în privat.
8. Nu tratati un membru Administrativ cu dispret, în caz contrar se vor aplica sanctiuni. Insa in cazul în care sunteti provocati rog sa aveti la îndemâna o dovada[înregistrare vocala/screenshot sau martor] pentru o potentiala reclamatie.
9. Nu puneti muzica ori înregistrari vocale pe un canal public. Pentru discutii aprinse/intime si/sau muzica folositi un canal privat.
10. Nu utilizati nickname-uri obscene sau jignitoare, avatare cu tenta pornografica sau descriptii ofensatorii.
11. Limbajul vulgar/jignitor sau de orice fel este interzis pe canalele publice.
12. Este interzisa functia de 'Record' pe orice tip de canal, conversatiile pe TeamSpeak3 sunt menite sa fie private
13. Managerul poate sa faca ce pofteste pe canalul lui, asta include kick/ban si adaugarea acceselor aferente [Admin/Cenzura/Operator etc] pe canal.
Accesul pe acest forum nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre fondatorul forumului. Respectarea regulamentului este obligatorie pentru toti utilizatorii acestui forum.
In cazul in care se incalca regulile aferente , server-ul poate fi exclus din comunitatea DEVILCS.
În atenţia cititorului:
1.Necunoaşterea regulamentului nu este o scuză plauzibilă;
2.Înregistrarea unui cont pe forumul DEVILCS reprezintă acordul în legatură cu regulamentul sus menţionat;
3.În orice altă situaţie neprevazută de regulament, ne rezervăm dreptul de a sancţiona în funcţie de gravitatea situației;
4.Regulamentul este conceput strict pentru acest site. Nu răspundem pentru probleme exterioare ( ex.: certuri prin intermediul unor reţele cum ar fi: Skype/Y!M/Steam etc );
5.Regulamentul poate suferi modificări în timp, recomandăm recitirea periodică a acestuia;1. Username/profil/avatar/semnătură/conturi:
1.1 Username-ul/Display name-ul trebuie:
-să nu conțină cuvinte jignitoare sau de tentă rasistă;
-să fie diferit de cel al persoanelor din echipa administrativă a forumului;
1.2 Numele nu trebuie să conțină mai mult de 3 caractere de tip: !@#$%^&*()_ , iar numărul de caractere ce alcătuiesc numele, nu trebuie să depășească 26;
- Se pedepsește de la modificarea username-ului/display name-ului fără avertizare în prealabil până la banarea permanentă a contului pe forum.
1.3 Semnăturile/avatarele nu trebuie să conțină:
-imagini pornografice;
-mesaje cu tentă rasistă;
-cuvinte/imagini cu conținut vulgar;
1.4 Este strict interzisă atașarea videoclipurilor cu link direct, fără folosirea BBCode-urilor speciale ( spoiler, etc. );
- Se pedepsește prin modificarea semnăturii/avatarului şi suspendarea userului pe o perioadă de 24 ore.
1.5 Nu se permite înregistrarea pe forum a conturilor de tip clonă( în cazul în care sunt mai multe persoane înregistrate şi folosesc acelaşi PC vă rugăm să anunţaţi echipa pentru a evita banarea conturilor );
- Se pedepsește prin banarea permanentă a conturilor clonă, primul cont fiind suspendat 2 zile pentru fiecare cont făcut în plus.
2. Deschiderea unui nou topic (thread):
2.1 Înainte de a deschide un topic nou, asigurați-vă că ceea ce veți posta se încadrează în categoria potrivită. Folosiți funcția 'Search' pentru a evita crearea mai multor topicuri pe același subiect;
2.2 Titlul topicului deschis trebuie să fie cât mai sugestiv. Este interzisă folosirea titlurilor de tip: 'Problemă urgentă, întrebare, nelămurire';
2.3 Dacă aveți o problemă sau o întrebare, formulați-o cât mai clar posibil, dând toate informațiile pe care deja le aveți. Asta va ajuta userii care vă vor raspunde să înțeleagă mai bine ce anume vreți de la acel topic;
2.4 Nu abuzați de Caps Lock;
- Se pedepsește cu avertizarea userului cu 1-2 warning points, în funcție de gravitatea situației.
3. Limbajul:
3.1 Este strict interzisă folosirea cuvintelor jignitoare , vulgare , cu tentă rasistă sau de natură discriminatorie;
3.2 Nu sunt permise mesajele private ce conțin cuvinte vulgare;
3.3 Limbajul neadecvat reprezintă şi cenzura parţială a cuvintelor vulgare;
- Se pedepsește cu avertizarea userului cu 3-5 warning points, în funcție de gravitatea situației.
4. Reguli de postare:
4.1 *Off-topicul, **post-huntul, ***spam-ul, ****dublu-postul este interzis pe forum;
Noţiuni:
*off-topic = Orice post care nu-și propune decât să devieze de la subiectul topicului, (subiectul topicului este despre fotbal și tu postezi în acel topic că pleci la mare);
**post-hunt = Orice post care nu-și propune decât să adauge un +1, fără să transmită o idee (fie ea on-topic sau off-topic);
***spam-ul = Postarea excesivă a unui număr de mesaje repetate în diverse categorii cu mesaje inutile sau același text;
****dublu-post = Postarea a două sau mai multe mesaje unul după altul. Dacă după postul tău a răspuns cel puțin o persoană, iar tu postezi după el/ea, nu se consideră dublu-post. Dublu postul se permite doar după 24h de la primul mesaj postat pe forum;
4.2 Utilizarea excesivă a culorilor, emoticoanelor, fontsize-ului, caps lock-ului nu este permisă ( acestea pot fi folosite doar pentru scoaterea în evidență a unei idei dintr-o propoziție );
4.3 Voturile pro/contra la propuneri și cereri fără niște argumente sunt interzise;
- Se pedepsește cu avertizarea userului cu 1-2 warning points, în funcție de gravitatea situației.
5. Pirateria (warez):
5.1 Este interzisă deschiderea oricărui subiect despre *piraterie/warez;
Noţiune:
» *Pirateria/warez-ul = instrucţiuni, discuţii sau adrese despre cum rulează un program piratat ( includem şi crack-urile ), cererea sau publicarea de serial number-uri sau crack-uri, cererea sau publicarea de DLC-uri, cererea sau publicarea de trackere ( sursa torrente ), adrese de descărcare a unor aplicaţii cu conţinut asupra căreia nu aveţi drepturi de autor ( cu excepţia adreselor oficiale ce permit şi lansează gratuit soft-ul lansat/creat de ei );
- Se pedepsește prin suspendarea permanentă a contului și ip-ului dvs.
6.Reclama:
6.1 Reclama face referire la prezentarea unui site sau server în scopul de a atrage cât mai mulţi vizitatori sau jucători.
6.2 Reclama intenționată la alte servere/comunități/jocuri de același gen cu cele promovate de DEVILCS sunt strict interzise ( prin intermediul topicurilor/mesajelor postate pe forum, prin mesaje private, la avatar, la semnătură sau în profil );
- Se pedepsește prin suspendarea permanentă a contului și ip-ului dvs.
7. Report-uri:
7.1 Utilizați funcţia 'Report' în cazurile încălcării regulamentului de către un membru ori considerării unei nedreptăţi în caz de sancţionare;
7.2 'Report-ul' nu reprezintă mesajele private trimise către echipa administrativă, nu utilizaţi funcţia 'Report' dacă nu întămpinaţi cu adevarăt o problemă;
7.3 După apăsarea butonului 'Report', specificaţi în caseta respectivă motivul reportului, de obicei acesta fiind urmat de link-ul unde s-a produs încălcarea regulamentului;
- Se pedepsește cu avertizarea userului cu 2 warning points.
8. Regulamente pe secţiune:
8.1 Fiecare secțiune are câte un mic regulament, în acel topic găsiți reguli, modele și cerințele pe care trebuie să le îndepliniți pentru a posta/deschide un topic în secțiunea respectivă;
9. Regulament pentru moderatorii DEVILCS:
9.1 Există un regulament disponibil pentru membrii echipei de moderare în secţiunea privată a acestora;
10. Regulament SLOWHACK:
Orice server care va fi prins ca fura sau ca foloseste plugin-uri de tip slowhack va fi sters din comunitate fara prea multe explicatii.
Regulament Manageri Server.
Regulile sunt urmatoarele :
1. Ownerii serverelor sunt direct raspunzatori pentru actiunile adminilor de pe serverul pe care il administreaza.
2. Ownerii care nu isi asuma raspunderea pentru actiunile adminilor de pe serverul lor vor fi sanctionati
3. In cazul cererilor (de admin SLOT / unban / etc..) doar adminii pot venii cu un raspuns de tipul PRO / CONTRA.
4. Orice alt membru al forumului poate aduce o informatie suplimentara acelei cereri, dar nu are voie sa isi dea cu parerea. Daca utilizatorul nu respecta aceasta regula, va fi sanctionat in cauza.
5. Fiecare post ce contine o parere de tipul PRO / CONTRA trebuie sa aiba alaturi un argument plauzibil. Cei care nu vor respecta aceasta regula vor primi warn.
6. In cazul în care sunteti deranjati pe unul dintre canalele voastre de server publice, va rugam contactati un membru administrativ pentru solutionarea problemei.
7. In cazul in care sunteti deranjati de o singura persoana pe privat, rog sa folositi functia "Add To Block", nu se vor aplica sanctiuni pentru insulte sau injurii în privat.
8. Nu tratati un membru Administrativ cu dispret, în caz contrar se vor aplica sanctiuni. Insa in cazul în care sunteti provocati rog sa aveti la îndemâna o dovada[înregistrare vocala/screenshot sau martor] pentru o potentiala reclamatie.
9. Nu puneti muzica ori înregistrari vocale pe un canal public. Pentru discutii aprinse/intime si/sau muzica folositi un canal privat.
10. Nu utilizati nickname-uri obscene sau jignitoare, avatare cu tenta pornografica sau descriptii ofensatorii.
11. Limbajul vulgar/jignitor sau de orice fel este interzis pe canalele publice.
12. Este interzisa functia de 'Record' pe orice tip de canal, conversatiile pe TeamSpeak3 sunt menite sa fie private
13. Managerul poate sa faca ce pofteste pe canalul lui, asta include kick/ban si adaugarea acceselor aferente [Admin/Cenzura/Operator etc] pe canal.
Accesul pe acest forum nu este un drept, ci un privilegiu acordat de catre fondatorul forumului. Respectarea regulamentului este obligatorie pentru toti utilizatorii acestui forum.
In cazul in care se incalca regulile aferente , server-ul poate fi exclus din comunitatea DEVILCS.
În atenţia cititorului:
1.Necunoaşterea regulamentului nu este o scuză plauzibilă;
2.Înregistrarea unui cont pe forumul DEVILCS reprezintă acordul în legatură cu regulamentul sus menţionat;
3.În orice altă situaţie neprevazută de regulament, ne rezervăm dreptul de a sancţiona în funcţie de gravitatea situației;
4.Regulamentul este conceput strict pentru acest site. Nu răspundem pentru probleme exterioare ( ex.: certuri prin intermediul unor reţele cum ar fi: Skype/Y!M/Steam etc );
5.Regulamentul poate suferi modificări în timp, recomandăm recitirea periodică a acestuia;